24.04.2017 | GetTheLouk

Kamufláž

Fashion blogerka vydělává více než 15 tisíc dolarů za post na Instagramu

15.03.2016

Danielle Bernstein je autorkou blogu We Wore What. Blog založila během studií na Fashion Institute of Technology. Blog, který zahrnuje především outfity, se rozrostl z koníčku na full-time zaměstnání. Jako správná blogerka se Danielle věnuje také sociálním sítím, kde je natolik aktivní, že loni za jeden post vydělávala od 5 do 15 tisíc dolarů, nyní je to ještě víc.

Danielle dostala svou první velkou příležitost v roce 2012, kdy začala spolupracovat s Macy’s. V roce 2013 podepsala další smlouvu, a to s Next Model Management. Poslední velký projekt se odehrál v prosinci 2015, kdy začala blogovat o dvou nových tématech. Interiérový design a pánská móda. Blog We Wore What se tak zase o něco rozrostl.Danielleinstagram.com/weworewhat

Letos plánuje navrhnout řadu obuvi a vytvořit novou sekci na blogu, tentokrát o cestování, která ponese název We Traveled Where. Dokonce se pustí i do kategorie food, We Ate What. Máme se tedy na co těšit, protože tahle blogerka rozhodně netroškaří. Sama prozradila, že chce být schopna sdílet s lidmi všechny stránky svého života, nejen módu.Danielle Bernsteininstagram.com/weworewhat

Sociální sítě jsou pro ni, stejně jako pro ostatní blogery, prostředkem ke komunikaci s fanoušky, mimoto jí z aktivity na Instagramu kápne pěkný balík. Ačkoliv ještě nedávno bylo téměř nemyslitelné, že by se někdo mohl živit Instagramem, Danielle začala loni vydělávat mezi 5 až 15 tisíci dolary za jednu fotku, kterou zveřejní. Společnosti, které chtějí propagovat své produkty na sociálních sítích Danielle Bernstein, si tedy musí pěkně vyvětrat kapsy.

Danielle Bernsteininstagram.com/weworewhat

Blogerka má nyní téměr milion a půl sledujících, a proto se cena za reklamu na jejím profilu ještě zvýší. Mezi její sponzory patří například Lancome, Jimmy Choo nebo Virgin hotels. Tahle blogerka má slušně našlápnuto, aby dohnala některé světové celebrity. Pěkný kus cesty jí ale ještě zbývá. Například Kendall Jenner, která má 36 milionů followerů si říká od 50 do 150 tisíc dolarů za post. Pro nás smrtelníky je to skoro nepředstavitelné.

Danielle již minulý rok řekla, že si nikdy nedokázala ani představit, že bude ve 22 letech vydělávat takhle vysoké sumy. Přiznala se ale, že hodně šetří, něco investuje a snaží se s penězi naložit chytře. Stále se však učí za pochodu. V letošním roce prozradila své plány s blogem a rozšířením svého portfolia. Jak se změnila cena za její propagaci na Instagramu už si ale nechala pro sebe. Přiznala však, že částka stoupla. Média spekulují o tom, že by to mohlo být něco mezi 20 až 50 tisíci USD.

We wore whatinstagram.com/weworewhat

Myslíte, že je možné uživit se pomocí sociálních sítí i u nás? Jaký na to máte názor? :)

Zdroj foto: instagram.com

Komentáře

Žádné komentáře, buďte první, kdo okomentuje tento článek.

Pro přidání odpovědi se musíte přihlásit či registrovat. Zaregistrovat se

Czech Social Awards 2019

Global Social Awards

Czech Social Awards 2018

Největší inspirace pro krásné bydlení Vše pro vaše útulné bydlení :-)

Moderní portál o bydlení, největší inspirace pro interiéry a exteriéry.