24.04.2017 | GetTheLouk

Kamufláž

Tvorbu videí zatraktivňuje i Facebook: podpoří influencery a nabídne fanouškům předplatné

28.03.2018

Videa patří k nejoblíbenějším obsahům na všech sociálních sítích. Proto je nasnadě, že se Facebook rozhodl jejich tvůrce podpořit. Podle informací, které uveřejnil na svém blogu, připravuje pro tvůrce a influencery řadu nových nástrojů. Mají dostat možnost získávat předplatitele a zároveň je chce podpořit v navazování komerční spolupráce se značkami.

"Úzce spolupracujeme s tvůrci, abychom pochopili, co potřebují, aby byli úspěšní na Facebooku. Investujeme do oblastí jako aplikace Facebook Creator a stránky Facebook for Creators, kterou jsme představili minulý rok. V nadcházejících měsících budeme testovat řadu nových nástrojů pro tvůrce. Stále jsme ale v experimentální fázi…," uvádí Facebook na svém blogu.

FB Creator

Využij zapojení komunity

V této oblasti jsou obrovské možnosti využití, třeba sdílení obsahu s fanoušky z celého světa a navázání hlubšího spojení. Někteří tvůrci, jako youtuber Sebastian Villalobos, využívají možnost povídat si s fanoušky v reálném čase přes Live nebo Live With, jiní využívají Facebook Stories, kde sdílí své každodenní zážitky, nebo využívají skupiny vhodné pro komunikaci fanoušků.

Nyní Facebook přináší novou vychytávku: "Spouštíme nový test, který vám ukáže vaše největší fanoušky. U jejich jména se zobrazí štítek a zařadí je do žebříčku nejaktivnějších fanoušků. Největší fanoušky zjišťujeme podle řady různých kritérií. Patří sem, jak často přidají komentář, sdílí, reagují nebo se dívají na vaše videa, a zahrnujeme do nich také vaše vlastní interakce s nimi. Fanoušci se k této funkci musí přihlásit a můžou ji kdykoli vypnout," uvádí Facebook.

Máš sebeprezentaci pod kontrolou?

Zvládat vlastní prezentaci levou zadní mají pomáhat web Facebook for Creators a aplikace Creator pro iOS. Nabízí nástroje a zdroje, které využívají mnozí úspěšní influenceři – třeba Belly Full, Wuz Good nebo LeJuan James. Díky nim zjistíš, jak vypadá okruh tvých uživatelů, můžeš s nimi jednodušeji komunikovat nebo něco sdílet. Testovací verzi aplikace Facebook Creator představí platforma brzy i pro Android.


FB Creator

Buduješ firmu?

Jak dosáhnout díky Facebooku návratnosti vynaložených investic? „V nadcházejících měsících budeme zkoumat dvě nové monetizační funkce. V rámci první z nich budeme testovat nástroj, který inzerentům i tvůrcům pomůže se na Facebooku jednodušeji spojit a využívat příležitosti pro značkový obsah. V tomto nástroji si můžete nakonfigurovat svoje portfolio, které upozorní na vaše odborné zkušenosti. Inzerenti si je pak můžou vyhledat a nabídnout vám spolupráci na atraktivních kampaních,“ uvádí dále Facebook.

Kromě toho testuje tato síť také formu předplatného, kde by fanoušci měsíčním poplatkem podporovali ty tvůrce a jejich obsah, které si zamilovali. Za to získají exkluzivní obsah anebo štítek, který upozorní na to, že tvůrce podporují. Testování zatím probíhá na malé skupině tvůrců.

Spolupráce s Facebookem na vývoji

Spolu s menší skupinou tvůrců rozjíždí tato platforma pilotní projekt na testování produktů díky výše zmíněným nástrojům: "Vybraní tvůrci, kteří v rámci tohoto programu otestují funkce v počáteční fázi vývoje, budou mít vyhrazený čas na to, aby spolupracovali s naším týmem a mohli mu předávat přímou zpětnou vazbu. Cílem této spolupráce na testování produktů je, abychom dokázali rychleji po krůčcích zlepšovat a budovat prostředí, ze kterého bude profitovat celá komunita."

Zdroj: https://www.facebook.com/creators#

 

Komentáře

Žádné komentáře, buďte první, kdo okomentuje tento článek.

Pro přidání odpovědi se musíte přihlásit či registrovat. Zaregistrovat se

Czech Social Awards 2019

Global Social Awards

Czech Social Awards 2018

Největší inspirace pro krásné bydlení Vše pro vaše útulné bydlení :-)

Moderní portál o bydlení, největší inspirace pro interiéry a exteriéry.